Dubai - Reisverslag uit Bur Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Erwin Zwieten - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Bur Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Erwin Zwieten - WaarBenJij.nu

Dubai

Blijf op de hoogte en volg Erwin

04 Oktober 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Bur Dubai

Na een prima vlucht kwam ik om 6.15 aan in Dubai. Ze hadden de verwarming al goed opengedraaid want de temperatuur tikte de 38 graden al aan. Goeiesmorgens!

Dubai beschikt over een goed georganiseerde luchthaven en al snel had ik de metro gevonden die ik nodig had. Om 10:00 kon ik terecht in het hostel. Nou een hostel kan je het niet echt noemen. Het was een kamer van 30 m2 in een appartementencomplex waar 12 bedden in gepropt waren. Prima business aangezien het het enige hostel van Dubai is.

Dubai is echt immens! Ongelofelijk wat hier allemaal uit de grond gestampt is en gestampt gaat worden. Ze zijn nog lang niet klaar hier. Genoeg olie in de grond!

De paar dagen dat ik hier ben geweest heb ik vooral binnen doorgebracht want buiten is het vanwege de hitte niet te doen. Dus oa de mega winkelcentra bij langs geweest en het grootste aquarium en indoor skibaan ter wereld bezocht. Oftewel beetje de toerist uithangen. Vanmiddag ook nog op de 130ste verdieping van de Burj Khalifa geweest (zie foto). Prima uitzichtje.

Vanmiddag werd ik in het winkelcentrum nog aangesproken door een jonge gast. Hij wou graag met mij op de foto omdat ik 'famous' was. Blijkbaar leek ik op een of andere bollywood acteur. Juist ja. Maar oké, dan ben ik ook niet de moeilijkste. Zo nodig deel ik nog een paar handtekeningen uit haha. Maar het bleef bij de foto.

5 minuten later dacht ik "die gasten hebben mij in de maling genomen!". Maar mijn mobiel en portemonnee zaten nog steeds op dezelfde plek. Nou kijk eens aan een happy end.

Morgen op naar Bangkok!

  • 04 Oktober 2014 - 20:15

    Simone:

    Hey broertje,

    Leuk verhaal:) hopelijk ga je hier ook mee door. Veel plezier en goede reis.

    Liefs simone

  • 04 Oktober 2014 - 21:31

    Oma Van Beek:

    Leuk dat we hierdoor op de hoogte blijven van jouw avonturen. Hoop dat we meer van jou horen. Het duurt nog wel even voor je terug bent. Het kan dus nog een heel verhaal worden.
    Lieve groetjes, oma.

  • 04 Oktober 2014 - 22:42

    Kirsten:

    Hee VIP;) Leuke update!! Veel plezier in Thailand!! Xxx

  • 08 Oktober 2014 - 08:53

    Wally:

    Hey erwin Fijn dat je reisverhaal is begonnen geweldig en heerlijk te lezen . Wauh en ook al bijna beroemd :-) .Geniet van je avonturen .liefs wally

  • 10 Oktober 2014 - 13:13

    Mama En Papa:

    Hallo Erwin
    Je bent intussen fijn aan het genieten van je reis in Thailand.
    We hopen snel weer een verhaal te mogen lezen.

    Lieve groetjes
    van Papa en Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Actief sinds 30 Sept. 2014
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 2436

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 26 December 2014

Erwin on Tour

Landen bezocht: